Sunday, January 2, 2011

D'impian
























10 comments:

  1. berapa jenis resort d'impian samrah resort miliki dan harga untuk penginapan untuk sebuah resort yang di tawarkan

    ReplyDelete
  2. PM saya ingin mengetahui maklumat detail tntg resort ini...
    paksuagrofarm@gmail.com

    ReplyDelete
  3. pls bagi detail : sue.qaisara@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Teringin sangat2 nak kesana saya perlukan maklumat lanjut sila email ke hanida89@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Need more details...kindly email me mmangsor@gmail.com soonest possible.

    ReplyDelete
  6. Boleh beri detail lanjut mengenai D'Impian JANDA BAIK, sebab saya akan bawa group ke sana.
    Sila hubungi saya acebreakthru@gmail.com
    Terima Kasih.

    ReplyDelete
  7. Minta harga resort ini..menarik..herman.nature@gmail.com

    ReplyDelete
  8. boleh bagi harga untuk semua bilik kat d'impian samrah janda baik.suzairy82@gmail.com.

    ReplyDelete
  9. please bg detail roywanzz@gmail.com

    ReplyDelete
  10. ingin tahu special promo berapa? Weekend rate berapa? Hantar emel kepada saya Hasnah di lips222@gmail.com. TQ

    ReplyDelete